I'm Cedric

یاداشت های یک دو پا!

I'm Cedric

یاداشت های یک دو پا!

این ها صفحات سیاه دفتر زندگیِ سدریک است!
و او امید دارد روزی خدا بارانی بباراند روی این دفتر
تا پاک شوند این سیاهی ها به اراده ی خدایی که آفرید ، باران را....

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تنهاترین سرباز

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۰۴ ق.ظ

خدا همیشه هست!

همیشه!

همیشه!

ولی در حال حاضر هیچ هم صحبتی به جز خدا ندارم!

هیچ کسی نیست!

دارم منفجر میشوم! کاش میشد گریه کرد!

آدمهای دیگر اینجور وقت ها چه کار میکنند؟ 

انقدر فکر کرده ام این روزها و همه چیز را خرابتر کرده ام که خودم هم باورم نمیشود!

چرا هیچ چیز درست نمیشود!

چرا زندگی من پله فرار اضطراری ندارد! 

چرا همواره توی بدبختی ها دست و پا میزنم؟ 

چقدر از خودم خسته ام 

خیلی خسته ام! هیچ حقی با من نیست!

من مقصرم

من گناهکارم

آدمِ بد قصه ها منم

من دردمندم

خیلی درد میکشم

و هیچ آغوشی برای درد و دل کردن نیست!

کاش برای خدا بنده بدی نباشم.....

۹۸/۱۱/۲۹
Cedric !!

نظرات  (۱)

۲۹ بهمن ۹۸ ، ۰۰:۰۶ طیبه هستم!!!!!

شب نمیمونه...تموم میشه..صبح میشه

پاسخ:
سلام. ان شاءالله. ان شاءالله
واقعا امیدوارم.....
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">